Google
Google
×

OSP-Studio

Networks

TV-6

Television network
TV-6 was one of Russia's first commercial television stations that began broadcasting on 1 January 1993 and was closed on 22 January 2002. Wikipedia
Founder: Ted Turner
Founded: 1993
Headquarters: Moscow, Russia
Other Russian regions (with 1997): 3 (RTR-2)
Network: Moscow Independent Broadcasting Corporation (MIBC)

TV-6 (Russian: ТВ-6) was one of Russia's first commercial television stations that began broadcasting on 1 January 1993 and was closed on 22 January 2002. History · 1991-1993 · 1999-2001 · Closure Other Russian regions (with 1997): 3 (RTR-2) Picture format: SECAM (576i 4:3) (SDTV) Owner: Boris Berezovsky (85% stake); Lukoil-Garant (15% stake) Network: Moscow Independent Broadcasting Corporation (MIBC)
TV6 Moscow. Country : Russia. Activities : TV Channel. Company presentation. The channel shut down late 2001. Staff. Tatiana Voronina. Acquisitions.
Moscow - 11 January, 2002. 1. Russia's High Arbitration Court. 2. Various interior court room. 3. Judges and lawyers coming out of court room.
This article is about the defunct Russian television service. For the ITV franchise with the same acronym, ... In 2001, the name was changed to TV6...
Video for tv6 russia
Sep 25, 2016 · Video Software we use: https://amzn.to/2KpdCQFAd-free videos.You can support us by ...Duration: 4:59
Posted: Sep 25, 2016
3 days ago · The space station lost control of its orientation for 47 minutes on Thursday, when Russia's Nauka science lab accidentally fired its ...
Live TV stream of TV6 broadcasting from South America. Channel description of TV6: General TV channel. ... Russia Today (Russian Federation) ...
Live TV stream of 6 Kadrov broadcasting from Russian Federation. Channel description of 6 Kadrov: Entertainment TV channel.
The broadcasting licence of TV6 – the Russian television station taken off-air last month after a court declared it insolvent – has attracted the interest ...
Jan 23, 2002 · The TV6 station was ordered closed in January after Lukoil Grant, a pension fund partially owned by the Russian state and a minority ...